13.1.12

And the Oscar Goes to...

Ετοίμασα κι εγώ με τη σειρά μου λοιπόν το δικό μου Top 10 και το παιχνίδι συνεχίζεται...
1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ
Το βιβλίο που λατρεύω είναι Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων & Μέσα απ'τον καθρέφτη του Λιούις Κάρολ.. Η Αλίκη, η μικρή ηρωίδα ζει τις πιο παράξενες περιπέτειες σε μια ανεστραμμένη πραγματικότητα. Ένα βιβλίο που σίγουρα θα σε μυήσει στον θαυμαστό κόσμο της φαντασίας!

2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ
Το Πουκέτ Ταϋλάνδης. Παραδεισένιες παραλίες, απίστευτη χαλάρωση, απίστευτα φιλόξενοι άνθρωποι!

3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ
Λατρεύω το Εκμέκ Κανταΐφι!

4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ
Φυσικά το COCO Mademoiselle, CHANEL!

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG
Το shareyourlikes.wordpress.com γιατί με γεμίζει αισιοδοξία κάθε φορά που το επισκέπτομαι!

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ
Hunter by Jimmy Choo... Απλά Stylish!

7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ
Η πανέμορφη Σαντορίνη!

8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ
Τα Starbucks στο Talos Plaza στο Ηράκλειο, με θέα τη θάλασσα!!!

9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ
Ότιδήποτε σε κρεατικό! Αγαπώ πολύ τα πασετάκια στα κάρβουνα!

10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
I’m not special..I’m just limited edition!!
Αυτή ήταν η δική μου δεκάδα... και μην ξεχάσω!
Ευχαριστώ το Σοφάκι του shareyourlikes.wordpress.com που μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω σε αυτό το παιχνίδι των Bloggers!
Mary-ann συνέχισε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...