7.5.12

Packaging for rings... by Evi!

Σαν crafter κι εγώ και μετά από τη συλλογή δαχτυλιδιών που έφτιαξα με θέμα "princess" σκέφτηκα να φτιάξω και τις συσκευασίες τους! Εμ πως αλλιώς, έτσι ξερά θα τα είχα?
Δεν είχα και πολλά υλικά σπίτι και μου είχε κολλήσει να φτιάξω συσκευασία... Έψαχνα, έψαχνα και βρήκα κάτι θήκες για cupcakes που λατρεύω! Ήταν και χρωματιστές, σε έντονα χρώματα: λαχανί, κίτρινο και φούξια! Λέω εδώ είμαστε! Βάζω μέσα το πρώτο δαχτυλιδάκι και μου φάνηκε λίγο άδειο... Απογοητεύτηκα για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι που μου ήρθε η τρελή ιδέα: Να προσθέσω μπαλίτσες φελιζόλ! Όμως που θα έβρισκα φελιζόλ? Και να τη καπάκι και η επόμενη φλασιά! Μα εγώ δεν είχα αγοράσει τις προάλλες μια τοστιέρα? Σα να θυμάμαι πως μέσα στο κουτί είχε φελιζόλ προστασίας! Ψάχνω ξανά και βρίσκω το κουτί!!! Δε μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά μου! Άρχισα να τρίβω το φελιζόλ μέσα σε ένα πολυπάγκ σε μπιλίτσες.














Γέμισα τα cupcakes...

Έβαλα και λίγο νεραϊδόσκονη...

Α! Έφτιαξα και ταμπελάκια hand made που τα έδεσα με πετονιά μαζί με ένα φυλλαράκι...

Τοποθέτησα με προσοχή μέσα το δαχτυλιδάκι Νο1...
(πρόσθεσα και μια περλίτσα!)

Έφτιαξα και τα υπόλοιπα... έβαλα διαφορετικά χρώματα θηκών... 

Και για να μη σκονίζονται, τα τύλιξα με ζελατίνα και από κάτω πρόσθεσα ακόμα μια θήκη cupcake.

Έτοιμα!!!

6 σχόλια:

  1. Φανταστική ιδέα! Σαν γλυκάκια είναι τα δαχτυλιδάκια σου!! Πολύ μου αρέσουν! Καλή σου εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο βρε Εβονι τρελο ταλεντονι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτότυπη ιδέα! Το μόνο που λίγο την χαλάει είναι η μεμβράνη! Μήπως να σκεφτόσουν κάτι άλλο; Καταλήγει να δείχνει λίγο πρόχειρο νομίζω!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Kathy! Λες,ε? Έχεις καμιά ιδέα? Μήπως να κολλήσω με κάποιο τρόπο το φελιζόλ μέσα στο cupcake και να μην τα σκεπάσω καθόλου με μεμβράνη?

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...