21.8.12

Αυγουστιάτικα Βραβεία!!

Αυγουστιάτικη ευτυχία με τα πολύ όμορφα βραβειάκια που μου χάρισε η Demi Mist, η Glykoparamithenia, η Beauty str και η Confusedmind!










Από τη γλυκύτατη Demi Mist! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Και έχω επίσης να απαντήσω και στα παρακάτω:
1. Your favourite book
Ο Μικρός Πρίγκιπας

2. Your favourite film

Όλες του Quentin Tarantino!! Τον λατρεύω, δε θέλω να ξεχωρίσω κάποια!

3. Your favourite song
Έλα πάρε με - Γιάννης Χαρούλης



4. Your favourite perfume
Coco Mademoiselle, Chanel

5.Your favourite actor/actress

Βασίλης Χαραλαμπόπουλος

6. Your favourite singer

Madonna

7. Your dream job

Ζωγράφος θα ήθελα, να έχω το δικό μου ατελιέ και να χάνομαι μέσα στα χρώματα και τις συνθέσεις!

8. Your best friend's name

Βαγγελίτσα

9. Your favourite holiday destination

Πουκέτ, Ταϋλάνδη

10. Your favourite number

Το έξι (6)

11. Your favourite day of the week

Πέμπτη












Από τη γλυκιά και παραμυθένια Glykoparamithenia! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Πρέπει να απαντήσω και σε 10 ερωτήσεις..
1. Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο σκοπός σας στη ζωή;
Να φτάσω στο τέλος ζώντας την κάθε στιγμή μέσα από ποικίλες εμπειρίες

2. Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο;

Ο Μικρός Πρίγκιπας

3. Ποιος ή τι σας εμπνέει περισσότερο στη ζωή;
Δεν θα πω ποιος ή ποιοι, γιατί πολλοί είναι που μου δίνουν έμπνευση.. Θα πω τι, και είναι τα απλά καθημερινά πράγματα, οι απλές λέξεις και τα χρώματα!

4. Θα προτιμούσατε να σας δωρίσουν πολλά χρήματα ή χρόνο;

Χρόνο, γιατί ο χρόνος είναι χρήμα!! χι χι

5. Ποιο είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό σας;
Η ειλικρίνεια και η υπομονή μου

6. Αν είσαστε ένα όργανο του σώματος, ποιο και γιατί;
Η καρδιά, γιατί εκείνη χαρίζει τη ζωή και βλέπει καλύτερα και από τα μάτια

7. Γιατί έχετε blog;
Μου αρέσει να μοιράζομαι πράγματα και να γνωρίζω νέους ανθρώπους, χαρακτήρες και νοοτροπίες

8. Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας επίτευγμα;

Η αξιοπρέπειά μου θα πω κι εγώ..

9. Ποιος είναι ο ήρωας-πρότυπο σας και γιατί;
Δεν έχω κάποιον ήρωα-πρότυπο, οπότε..

10. Αν θα μπορούσατε να είσαστε οτιδήποτε ή οποιοσδήποτε στον κόσμο, τι/ποιος θα ήταν και γιατί;
Αν μπορούσα να είμαι οτιδήποτε, θα ήθελα να είμαι ένα ουράνιο τόξο γιατί λατρεύω τα χρώματα και τη μαγεία του!



























Από τη νέα μου blogoφίλη Beauty str! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!



























Από την αξιαγάπητη Confusedmind! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Πρέπει επίσης να απαντήσω σε 10 ερωτησούλες:
1.Best Beverage  

Μπύρα 
 
2.Best Dog   
Το Ζιζελάκι μου
        
3.Best Cat  
Μου τη δίνουν λίγο οι γάτες..
          
4.Best Holiday 
Πουκέτ, Ταϋλάνδη 
   
5.Best shopping for clothing
H&M και Simple Character στο Χαλάνδρι, Antonella και Pinko στο Ηράκλειο Κρήτης

6.Best treat 
Γλυκό καρύδι     
   
7.Best book
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων  
       
8.Best vacation
Ιθάκη, Παξοί-Αντίπαξοι   

9.Best jewelry 
Βραχιόλια for ever! 
   
10.Best Season  
Φθινόπωρο 

Ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ όλα τα κορίτσια που με σκέφτηκαν.. 
Με τη σειρά μου τα χαρίζω σε όλους τους αναγνώστες μου που τα επιθυμούν και φυσικά περιμένω τις απαντήσεις τους με αγωνία!!!

23 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!
    Ευχαριστουμε που μοιραστηκες πληροφοριες για σενα!
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Εύη!! θα χαρώ να τα πάρεις από μένα όλα όσα θέλεις!!! Καλό βράδυ!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Εύη μου! Χαίρομαι που πήρες και το δικό μου βραβείο...Σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σου...είσαι πολύ πολύ γλυκιά!!!! Εγώ θα πάρω το δεύτερο που δεν έχω..αλλά θα ξαναπεράσω με την πρώτη ευκαιρία! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Εννοείται πως θα το έπαιρνα, χι χι.. Να πάρεις όποιο όποιο θέλεις με όλη μου την καρδιά!!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια! Πολλές ερωτήσεις! Ωραίες απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Demi μου!! Ναι, πέσαν πολλές ερωτήσεις μαζί!! χι χι.. Ευχαριστώ, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Demi μου κι εσύ όποιο θέλεις να το πάρεις!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Evonita να χαίρεσαι τα βραβεία σου
    Το αγαπημένο σου τραγούδι είναι πράγματι υπέροχο και στον στίχο και στη μουσική.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη!!! Ναι, είναι αντικειμενικά υπέροχο τραγούδι!! Αν θέλεις μπορείς να πάρεις όσα θέλεις!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Evonita μου καλησπέρα μπράβο σου για τα βραβεία επειδή τα χαρίζεις εσύ θα τα πάρω όλα πολλά φιλάκια κ σ΄ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Μεγάλη μου χαρά να τα παραλάβεις όλα!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου και τις απαντήσεις σου που μου άρεσαν πάρα πολύ!!Έχουμε αρκετά κοινά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου!!! Πολύ μου αρέσει αυτό και πολύ χαίρομαι!! Γιατί βρίσκω ανθρώπους εδώ μέσα που ταιριάζουμε, αλλά και συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο!!! :) so happy!! :)

      Διαγραφή
  7. Εύη μου πολλά πολλά συγχαρητήρια για τα τόσα βραβεία σου! Σίγουρα τα αξίζεις!!! Εγώ θέλω να συνοψίσω ποια βραβεία έχω και ποιά όχι και θα πάρω τα υπόλοιπα που δεν έχω! χιχι! Με το που διάβασα 6.Best treat -Γλυκό καρύδι ένα χαμόγελο τεράστιο σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου :) Κι εμένα μου αρέσει αυτό το τραγούδι. Για την ακρίβεια ο Χαρούλης είναι από τους ελάχιστους (1-2) Έλληνες καλλιτέχνες που ακούω! Λατρεύω την εκτέλεσή του μαζί με τον Ρίζο στο "Τι να θυμηθώ". Είναι και ο στοίχος 'και μαντάτο απ' την Αθήνα, τι να θυμηθώ από τα μάτια σου που έχω να τα δω ένα μήνα' και αποτελειώνομαι.. καταλαβαίνεις φαντάζομαι!! χιχι!
    Καλό βράδυ να έχεις!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ και πολύ χαίρομαι που τα δέχεσαι!! Ειλικρινά!! Ε,ναι το γλυκό καρύδι το αφιερώνω σε σένα και στην εξαίσια συνταγή σου και γλυκό σου χρυσοχέρα!! χι χι.. Ναι, ο Χαρούλης είναι φοβερός καλλιτέχνης και λίγα λέω!! Ταλεντάρα! Αααα, εννοείται πως σε καταλαβαίνω!!! Πολύ μάλιστα!! χι χι.. Καλό βράδυ, φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  8. Sugxaritiria gia ta vraveiakia sou Euh mou!! Poli wraies oi apantiseis sou!! Kali sunexeia!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Θα χαρώ να λάβεις όποια από αυτά θέλεις!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήριααα..πολλά πολλά βραβεία ακόμη εύχομαι!!
    φιλιά**)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Να πάρεις όποια από αυτά θέλεις, θα χαρώ πολύ!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου...μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!
    Θα πάρω κι εγώ ένα που δεν έχω..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου!!! Να πάρεις όποια και όσα θέλεις με μεγάλη μου χαρά!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Evonita καθώς διάβαζα τις απαντήσεις σου κατάλαβα πως έχουμε πολλά κοινά..Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...