19.9.12

Τα χρωστούμενα

Επέστρεψα Ηράκλειο και από ότι φαίνεται έχω και πολλές εκκρεμότητες μάλιστα..
Προς το παρόν θα ξεκινήσω με μερικά πραγματάκια που χρωστούσα σε κάποιες από τις blogoφιλενάδες μου..
Αύριο θα γίνει και η κλήρωση του giveaway.. για να δούμε ποιες θα είναι οι τυχερές!
Δε θέλω να γίνομαι κουραστική με τα βραβεία, αλλά έχω χρέος να ευχαριστήσω τα κορίτσια που με σκέφτηκαν και να τα χαρίσω κι εγώ με τη σειρά μου αντίστοιχα..

Βραβεία..
Ευχαριστώ πολύ τη Χριστίνα του http://omorfia-naturalmasks.blogspot.gr/ για το βραβείο που μου χάρισε, αλλά και το Μητσάκι του http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr/ που μου το χάρισε επίσης! Και τη γλυκιά Αννούλα του http://annoulawalker.blogspot.gr!

Το βραβειάκι συνοδεύεται από τους έξης κανόνες:
1) Να χαρίσετε το βραβείο σε 10 blog. --> εδώ τώρα θα το χαρίσω στους 10 πρώτους που θα σχολιάσουν και δεν το έχουν!
2) Να εκμυστηρευτώ 7 πράγματα για τον εαυτό μου. --> επειδή πρόσφατα σας εκμυστηρεύτηκα κάποια πράγματα και για να μη γίνομαι και φλύαρη, μπορείτε να δείτε εδώ.


Η αγαπημένη μου Παρασκευή του http://confusedmindblog.blogspot.gr μου χάρισε και ένα νέο βραβείο που δεν είχα και την ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκε! :)




Το βραβείο αυτό το χαρίζω σε όλους όσους σχολιάσουν σε αυτή την ανάρτηση και δεν το έχουν.






Η γλυκιά μου Εύη του  http://dreamers-do.blogspot.gr  μου χάρισε ακόμη ένα βραβείο και την ευχαριστώ πολύ! Το ίδιο βραβείο μου χάρισε και η Σοφία του  http://heaven-sofia.blogspot.gr  και την ευχαριστώ επίσης πολύ πολύ!!










Το βραβείο του Greco!
Η αξιαγάπητη Βασιλική του http://basilikis-art.blogspot.gr με τον ομορφούλη Greco μου χάρισαν ένα όμορφο βραβείο πολύ χαριτωμένο! Το ίδιο μου χάρισε και η γλυκύτατη Χριστίνα του  http://mpixlimpidokatastasi.blogspot.gr. Σας ευχαριστώ πολύ!!!! Το βραβείο του Greco συνοδεύεται από κάποιες ερωτήσεις.. Για πάμε..



Κανόνες
1. Το βραβείο αυτό χαρίζεται σε 5 αγαπημένα blogs.
Κατ' εμέ, θα είναι τα 5 πρώτα που θα σχολιάσουν και δεν το έχουν!

2. Αυτός που το παίρνει θα απαντά στις 4 πιο κάτω ερωτήσεις:
-Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου?
Μαλτέζ φυσικά!!! :)
-Σε ποιο ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία?
Όλα μου αρέσουν, αδυναμία έχω στο δικό μας όμως  :)
-Έχεις κατοικίδια? Αν ναι, τι ζωάκια?
Έχουμε ένα μαλτεζάκι τη Ζιζέλ.. Να τη σε πρόσφατη πόζα!
-Εσύ πως περνάς τα απογεύματα με τους καλύτερους σου φίλους?
Με καφεδάκι και κουβεντούλα!
3. Γουφ γουφ


Τα 7 ΔΕΝ..
Ξεκίνησε από το Δελφινάκι αλλά εμένα μου δόθηκε η ευκαιρία στο να παρουσιάσω 7 πράγματα που δεν μου αρέσουν από την αγαπημένη Μάρω του http://morenasbeauty.blogspot.gr.
1. ΔΕΝ μου αρέσουν τα μακαρόνια, γιαυτό και σπάνια θα τα μαγειρέψω.
2. ΔΕΝ μου αρέσει να με σχολιάζουν πίσω από την πλάτη μου, βασικά το απεχθάνομαι!
3. ΔΕΝ μου αρέσει η ρουτίνα, θέλω συνεχώς να κάνω αλλαγές στην καθημερινότητά μου.
4. ΔΕΝ μου αρέσουν οι εκπλήξεις, ίσως επειδή δύσκολα ενθουσιάζομαι.
5. ΔΕΝ μου αρέσει να μου μιλάνε πολύ το πρωί.
6. ΔΕΝ μου αρέσουν οι μίζεροι άνθρωποι.
7. ΔΕΝ μου αρέσει να πηγαίνω σινεμά.
Με τη σειρά μου το χαρίζω κι εγώ στους 7 που θα σχολιάσουν πρώτοι και δεν το έχουν!

Most worn summer items..
Εδώ θα σας παρουσιάσω τα 12 περισσότερο φορεμένα αντικείμενα του καλοκαιριού, μια πρόσκληση της γλυκιάς Ms. Lollipop του http://tonesesermou.blogspot.gr/ Ευχαριστώ για το tag!
























1. Most worn nail polish: Pink Champagne, Korres
2. Most worn scent: Coco Mademoiselle, Chanel
3. Most worn hair product: Silk Therapy, Biosilk
4. Most worn bag: καφέ Longchamp
5. Most worn shoes: φούξια δερμάτινα φλατ, Exe
6. Most worn accessory: γυαλιά ηλίου, H&M
7. Most worn clothing item: Σορτσάκι, Cinema
8. Most worn foundation: BB Cream, Garnier
9. Most worn blush/bronzer: Soleil Tan De Chanel 537 bronze corail, Chanel
10. Most worn lip product: Wonder-Full 10 Dainty, Prestige
11. Most worn mascara: Inimitable Intense 10 Noir, Chanel
12. Most worn eyeshadow: Naked, Urban Decay

Για το συγκεκριμένο παιχνιδάκι θα ήθελα όλες να συμμετέχετε που παρακολουθείτε την ανάρτηση και δεν έχετε παίξει!

22 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για όλα τα βραβειάκια σου! Είσαι αγαπητός άνθρωπος και μπορώ να καταλάβω γιατί μάζεψες τόσα πολλά βραβεία! Μπράβο σου! :)
    Αν και δεν βλέπω άλλα σχόλια και επειδή έχω πάρει τα ίδια βραβειάκια κι έχω μιλήσει για μένα ήδη αρκετά, θα τα αφήσω να τα πάρει κάποια άλλη μπλογκόφιλη!
    Ίσως αν προλάβω απόψε να πάρω και να κάνω τα 7 ΔΕΝ ! Ωραίο μου ακούγεται!
    ΥΓ: Το μαλτεζάκι κουκλί! Είχα κάποτε κι εγώ μαλτέζ! Το λάτρευα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ iris!! :) Εφόσον τα έχεις, όπως θέλεις!! :) Ναι να παίξεις έστω αυτό το 7 Δεν!! Θα χαρώ! Είναι αξιαγάπητα τα μαλτεζάκια!!! Να υποθέσω δεν ξαναπήρες,ε? Φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
    2. Πάντα έχω σκυλάκι ,άλλαξα ράτσα απλά! :)

      Διαγραφή
    3. Α πολύ ωραία, ελπίζω και το νέο σου σκυλάκι να είναι αξιαγάπητο! φιλάκια!

      Διαγραφή
    4. Νομίζω πως απόψε θα κάνω μια δημοσίευση τελικά για τα 7 ΔΕΝ :)))

      Διαγραφή
    5. αχ πολύ ωραία, θα έρθω βολτίτσα να διαβάσω!! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  2. Καλώς την! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Ανέκαθεν είχα μεγαλόσωμα σκυλιά. Τα μαλτεζάκια είναι πολύ όμορφα! Πες μου κάτι; Γαυγίζει πολύ; Τα μικρά συνήθως το παρακάνουν. Όσο μεγαλώνω θα είναι δύσκολο να κουμαντάρω μεγάλο σκύλο. Οπότε ας ενημερώνομαι!
    Αν και με έχουν κουράσει λίγο αυτά τα παιχνίδια δεν μπορώ να αντισταθώ σε σένα. Είδες! Άρχισα να γερνάω!! :)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παρασκευή μου!!! Δε γαβγίζει, σπάνια!!! Μόνο αν ακούει άλλα σκυλιά να γαβγίζουν ή μυρίσει καμιά γάτα ή κάποιον που δεν ξέρει. Είναι πολύ καλά σκυλάκια τα μαλτέζ, έχουν πολύ καλή ψυχή, είναι αγαπησιάρικα και ζουζουνιάρικα! Θα στο συνιστούσα!! Όχι και γερνάς, μην ακούω τώρα τέτοια!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για όοοοοολα τα βραβειάκια σου, να τα χαίρεσαι! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητήρια για τα βραβεία
    μου άρεσε που έπαιξε το 7 ΔΕΝ και ευχαριστώ που αναφέρεις εμένα, αλλά δεν ξεκίνησε από εμένα, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις με τις άλλες μπλόγκερς εμένα με προσκάλεσε η http://selcouth-moonfaces.blogspot.com
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Δελφινάκι!! :) και για την επισήμανση! φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πωπω πανικός!! ;) Συγχαρητήρια!! Η Ζιζέλ είναι φατσούλα τέλεια!Ευτυχώς που δεν γαυγίζει πολύ γιατί έχουμε στην γειτονιά 3 μικρά σκυλάκια που μας έχουν ταράξει..
    Ωραία το 7 ΔΕΝ και το Most worn summer items.
    Αλήθεια δεν σου αρέσουν οι εκπλήξεις;; 2,3,5,6 μία από τα ίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα..έτσι είναι όταν λείπεις, αφήνεις εκκρεμότητες! ναι είναι γλύκα και ευτυχώς δεν γαβγίζει, είναι κυρία!! χι χι :) να συμμετέχεις, περιμένω να δω post!! είναι επειδή είμαι διστακτική λίγο και δεν ενθουσιάζομαι εύκολα όπως είπα.. εντάξει όχι και πάντα, κάποιες εκπλήξεις μου αρέσουν! :)

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Εγώ τρελαίνομαι για εκπλήξεις. Συνήθως έχουν να κάνουν με γλυκά, μου φέρνουν εκλαίρ και σοκολάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Εύη! Η Ζιζέλ είναι κουκλίτσα!!! Τα έχω κάνει ήδη τα παιχνιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τα τοσα βραβεία κουκλίτσα μου!! Τι όμορφη που είναι η ζιζελ εχω αδυναμία στα σκυλιά ιδικά σε μικρά σκυλάκια
    Και εγω την ρουτίνα στην καθημερινότητα δεν την αντέχω καθόλου συνέχεια προσπαθώ να κάνω κατι διαφορετικό γιατί αλλιώς βαριέσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! :) Είναι όμορφη, αντικειμενικά! :) Η ρουτίνα είναι από τα χειρότερα πράγματα γιατί στερεί τη δημιουργικότητα! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Εύη!! Πολλά πολλά ακόμη εύχομαι γιατί τα αξίζεις!! Κουκλίτσα η Ζιζέλ!!! Συμφωνώ με το 2 και λίγο και με το 6. Ανάλογα αν μιζέρια και γκρίνια πάνε μαζί! Κακός συνδυασμός! Δεν αντέχεται!! χαχαχα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου!!! Τα λόγια σου μου δίνουν μεγάλη χαρά! Άλλο γκρίνια, άλλο μιζέρια!!! χα χα.. άρα μάλλον θα συμφωνείς απόλυτα!! χι χι. γκρινιάρες όλες είμαστε λίγο πολύ! :) Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...