6.10.12

Το φθινοπωρινοκαλοκαιρινό ψηφιδωτό μου και η "πρώτη" αποτυχία!

Δεν ξέρω αν θέλω και πολύ να σας δείξω αυτό το ψηφιδωτό με βότσαλα, αλλά θα το κάνω. :)
Θέλω όλη την ειλικρίνειά σας και πώς να το διορθώσω (αν γίνεται!!!)

Είχα μαζέψει κάτι στρογγυλά μικρούλικα βοτσαλάκια και είπα να τα αξιοποιήσω με έναν διαφορετικό τρόπο.
Πώς?
Φτιάχνοντας ένα ψηφιδωτό, το πρώτο μου! Που τελικά κατέληξε να είναι και η "πρώτη" αποτυχία! χα χα..

Μου είχε κολλήσει μια εικόνα να βρω την οποία έψαχνα παρακαλώ μια ολόκληρη μέρα!!!
Ήθελα κάτι από φθινόπωρο, κάτι με κοπέλα που να κοιτάει τον ουρανό, μετά μου κόλλησε η ομπρέλα που μου αρέσει σαν αντικείμενο και βρήκα αυτό...
 




















Πήρα το χαρτόνι μου και σχεδίασα την εικόνα κάπως έτσι...





















Έπειτα ξεκίνησα να τοποθετώ τα βότσαλα έτσι ώστε να ταιριάζουν μέσα στη φιγούρα αρχικά και στη συνέχεια έξω από αυτή.
Έκανα ένα μικρό σημαδάκι στα βότσαλα μέσα στη φιγούρα με μαύρο για να τα ξεχωρίζω από το περίγραμμα και άρχισα το κόλλημα πάνω στο χαρτόνι.





















Στη συνέχεια έβαψα τα βότσαλα μέσα στη φιγούρα με μαύρο ακρυλικό χρώμα





















Έβαψα και τα υπόλοιπα σε λευκό και έτοιμο!





















Η αδερφή μου το πέρασε για μανιτάρι έχω να σας πω!!! χα χα χα.. Γι'αυτό λοιπόν πείτε ανοιχτά τι σας θυμίζει (έχω χιούμορ!) και πώς να το διορθώσω!!! Δεν θα παρεξηγηθώ! Αλήθεια!!!
Ήδη γελάω με την αποτυχία!!! χα χα χα..

66 σχόλια:

  1. Είμαι άσχετη με αυτά,οπότε δεν σου είμαι χρήσιμη! Ο νονός του αδερφού μου φτιάχνει ψηφιδωτά, είναι ζωγράφος..Αλλά λίγο δύσκολο να τον ρωτήσω τώρα! ;)
    Πάντως μην νομίζεις πως όλοι πετυχαίνουν με τη μία ένα έργο..Αυτό που σκεφτόμουν είναι μήπως θέλει κάτι πιο μικρό από βοτσαλάκια για να μπορεί να αποδώσει καλύτερα τα σχήματα;Δε ξέρω από υλικά, μια ιδέα ρίχνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι πως δεν είχα επιχειρήσει ποτέ κάτι τέτοιο!!! Και μάλλον δεν είναι και το ατού μου!!! χα χα χα.. Εννοείς να μη χρησιμοποιούσα βοτσαλάκια,ε? Το θέμα είναι πως ήθελα να κάνω λέει με τα βοτσαλάκια ντε και καλά ψηφιδωτό!!! χα χα.. αλλά ίσως το θέμα που διάλεξα τελικά να ήταν άκυρο!! Δεν ξέρω, αχ!! Ακόμα γελάω με το μανιτάρι!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το προσπαθήσεις ξανά και θα το κάνεις όπως το θέλεις! Δε ξέρω,το σκέφτηκα επειδή με τα βότσαλα είναι δύσκολο να φανούν τα σχήματα αυτά..Εκτός και αν διάλεγες για αρχή ένα πιο εύκολο θέμα!!Αυτό είναι αρκετά δύσκολο λόγω της ομπρέλας που είναι κολλημένη με το σώμα..(Εξου και το μανιτάρι της αδερφής σου!) Εμ πήγες κι εσύ κατευθείαν στα δύσκολα!!χιχι Θα το πετύχεις είμαι σίγουρη!

      Διαγραφή
    2. χα χα χα.. ε, μα κι εγώ!!! θέμα ήταν αυτό?? και καλά το θέμα, αλλά βότσαλα?? να δούμε τι θα καταφέρω! κι εγώ είμαι περίεργη!!!!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω πως για να αποδόσεις το θέμα θα έπρεπε να βάλεις μικροσκοπικά βοτσαλάκια άλλου χρώματος, στης ομπρέλλας το περίγραμμα καθώς και στους άξονές της που ξεκινούν απ' την κορυφή και κατεβαίνουν προς τα κάτω. Επίσης περίγραμμα θα έπρεπε να έχει και η φιγούρα της κοπέλας.Με λίγα λόγια έπρεπε να ξεχωρίζει κάθε γραμμή του σκίτσου σου.
    Το επόμενο θα είναι τέλειο μη μου σκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ.. κατάλαβα!! ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές!!! αν υπάρξει επόμενο θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου κατά γράμμα!! :) το συγκεκριμένο να υποθέσω δε διορθώνεται,ε? :( ευχαριστώ.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η ιδέα σου! Δεν είμαι καθόλου ειδική αλλά ναι, μάλλον το αδερφάκι σου έχει δίκιο...λίγο από πλευρώτους το φέρνει! : ) (No offense!@!)

    Αν ξεκολλάνε το βοτσαλάκια σου, θα σου πρότεινα να μεγαλώσεις σε μήκος το χέρι της κοπέλας και να κάνεις λίιιγο μεγαλύτερο το χέρι της!Ε και επειδή στο αρχικό σκίτσο έχει λίγο περισσότερες καμπύλες (; )) - αν με νοείς - πρέπει να τις τονίσεις λίγο παραπάνω! Ωστόσο, η προσπάθεια μετράει και έχω να πω ότι είναι πολύ καλή.. απλά με άλλη θεματολογία...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!! χα χα.. ναι κάτι σε πλευρώτους μάλλον φέρνει! :) Μπορώ να τα ξεκολλήσω πιστεύω.. μετά να δω πως θα τα στριμώξω!! χα χα :)

      Διαγραφή
  5. κοιτάζοντας τις εικόνες με τη σειρά λες είναι μια κύρια στη βροχή αλλά η αλήθεια είναι πως μεμονωμένα το ψηφιδωτό δε τη θυμίζει και πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, δεν τη θυμίζει αν δεν έχεις δει το σχέδιο, δίκιο έχεις! ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  6. καταρχην συγχαρητηρια για την διαθεση και την προσπαθεια!
    Κι εγω για μανιταρι το βλεπω.
    Θεωρω οτι του λειπουν οι σκιες, ισως αν με χρωμα τις προσθεσεις να το τελειοποιησεις.
    Καλη συνεχεια!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! θα το δοκιμάσω, δε χάνω και τίποτα, αν και από σκιές δε σκαμπάζω! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα καλή μου Εύη! Πολλά μπράβο για την προσπάθεια σου! Η ιδέα σου πάντως με την κοπέλα και την ομπρέλα είναι πολύ όμορφη! Να σου πω την αλήθεια, ούτε εγώ κατέχω από αυτά και έτσι δεν ξέρω τι να σου πω για να σε βοηθήσω. . Εμένα μου αρέσει όπως είναι!! Είναι κάτι ξεχωριστό, ένα έργο με δύο πρόσωπα(το μανιτάρι και η κοπέλα) :) Την επόμενη φορά είμαι σίγουρη ότι θα είναι ακόμη πιο όμορφο! Καλή συνέχεια να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βασιλική μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ! χα χα, δυο σε ένα με πολύ φαντασία!! χα χα.. :) Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Εύη. Καλό ξεκίνημα με το ψηφιδωτό... η προσπάθεια μετράει για αρχή οπότε don't worry! Όντως μοιάζει με μανιτάρι... ένα πολύ dark μανιτάρι! Όπως είπαν και πολλές φίλες πιο πάνω, και εγώ πιστεύω πως χρειάζεται μικρότερα βοτσαλάκια για τα περιγράμματα, γενικότερα να παίξεις λίγο με τόνους χρώματος. Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνημα δεν ξέρω αν έκανα,μπορεί να ταν και πρώτο και τελευταίο μαζί!!! χα χα.. είχε δίκιο η Ελέ τελικά! χα χα.. να δω με τους τόνους πώς γίνεται! thank you girl, φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αποτυχία δεν θα το έλεγα ακριβώς, αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό που αρχικά ήθελες.Θα συμφωνίσψ κι εγώ πως μάλλον χρησιμοποίησες μεγάλα σε μέγεθος βότσαλα. Καλύτερη επιτυχία στο επόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες,ε? Το θέμα που διάλεξα μάλλον φταίει, γιατί αν ήξερα πως πρέπει να κάνω περίγραμμα ίσως να είχα προνοήσει να μαζέψω και extra mini βοτσαλάκια! χι χι.. ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα..Δεν είμαι ειδική,αλλά νομίζω οτι η προσπάθεια μετράει..Και για μανιτάρι,μια χαρά είναι..
    Ίσως αν χρησιμοποιούσες μικρότερα βότσαλα..δεν ξέρω!!
    Το θέμα είναι οτι ασχολήθηκες με κάτι που σου αρέσει πολύ!
    Και αυτό μετράει!
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Δεν έχω πιο μικρά βότσαλα! Βασικά δεν είχα προνοήσει - που να το φανταστώ η έρμη??? χα χα.. Δεν πειράζει, θα δούμε, χι χι.. Η αλήθεια είναι πως το έκανα με μεγάλη όρεξη και ας είναι και χάλια! κάτι θα του κάνω πάντως από όσα λέτε, δε γίνεται να το αφήσω έτσι! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα!!!
    Να μιλήσει η ειδική τώρα χαχαχα
    Ίσως αν τονίσεις κάποια σημεία να διορθωθεί πχ την ομπρέλα...κάντο να φανεί πως είναι ομπρέλα και όχι μανιτάρι!!
    Φούσκωσε το φόρεμα από κάτω να φανεί η κυρία....τώρα φαίνεται μονοκόμματο. Εεε και εσύ!! Διάλεξες και δύσκολη εικόνα!
    Μπράβο πάντως για την προσπάθεια! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, πες τα Παρασκευή!!! :) Ε μα κι εγώ, τι θέμα πήγα και βρήκα!! Το πέτυχα!!! Σα να είπα "είναι τέλεια να φτιάξουμε σε ψηφιδωτό μια κοπέλα με ομπρέλα που να μοιάζει με μανιτάρι!!!" χα χα χα.. Σε ευχαριστώ, φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Εύη!Βάλε ξυλάκια γιά αχτίνες στήν όμπρέλα νά ξεχωρίζη,καί κάποιες πινελιές καί θά είναι φανταστικό!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimi μου!! να δούμε τι θα το κάνω τελικά! χα χα.. φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Εμένα μου αρέσει, δεν είναι αποτυχία.
    Βλέποντας πρώτα την εικόνα, τα ψηφιδωτά σου θυμίζουν ακριβώς αυτή. Αν κάποιος δεν την έχει δει ίσως δεν καταλάβει. Μπορείς να τονίσεις τις γωνίες τις ομπρέλας να φαίνονται πιο μυτερές ή να βάψεις κάποιες από τις πέτρες.
    Πολύ καλή προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον τελικά πρέπει να το ζωγραφίσω κάπως από πάνω!!! :) Ευχαριστώ πολύ Demi Μου!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. εγω δεν έχω ιδέα ,αλλά δεν υπάρχει κάτι που να φτιάξεις και να μη μ'αρέσει!!!!!και μόνο που ασχολείσαι σου αξίζουν πολλά μπράβο!!!!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, σ'ευχαριστώ Νάσια μου!!! Είναι ένα μανιτάρι που αν το αναλύσεις σε βάθος και με μπόλικη φαντασία θα μπορέσεις να δεις και την κοπέλα με την ομπρέλα!! χα χα χα..φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  15. Ωραία ιδέα! Εμένα μανιτάρι δεν μου θύμισε μια φορά! Θα συμφωνήσω ότι το φόρεμα από την μέση και κάτω χρειάζεται λίγο φούσκωμα και θα πρότεινα-αν είναι εφικτό- να μην χρωμάτιζες όλο το θέμα με μαύρο αλλά να έβαζες άλλο χρώμα για την ομπρέλα, άλλο για το φόρεμα, άλλο για το γάντι κι άλλο για τα πόδια στο σημείο που τελειώνει το παλτό. Κράτησε τα σκούρα και δώσε άλλο πιο φωτεινό χρώμα στο παλτό. Επίσης πρέπει να πω ότι μου άρεσε περισσότερο προτού βάψεις λευκά τα υπόλοιπα βότσαλα. Μπορείς να τα ξεβάψεις???
    Αυτές είναι οι ταπεινές συμβουλές που μπορώ να σου δώσω από τον δικό μου κόσμο (από την κοσμάρα μου δηλαδή)!!!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Να τα ξεβάψω,ε? χμμμ, δεν ξέρω αν γίνεται, μπορώ να δοκιμάσω όμως!!! :) ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  16. Πέρνα μια βόλτα από το σπιτάκι μου να πάρεις δωράκι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, τι απίστευτη έκπληξη!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! τι γλυκό μήνυμα και τη γλυκιά γατούλα!!! ευχαριστώ!!!! με τιμά η κίνησή σου πολύ! :)

      Διαγραφή
  17. Καλή μου evonita μου έλειψες, να ξέρεις οτι η επιτυχία ενός έργου είναι να μην καταλαβαίνουν πολλοί τι θέλει να πει ο καλλιτέχνης,ελπίζω να με κατάλαβες, πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Σε ευχαριστώ πολύ Βάσω μου!!! Δίκιο έχεις, αλλά αυτό υποτίθεται δεν ήταν αφηρημένη τέχνη κι εγώ έτσι το έκανα να μοιάζει!! χα χα.. :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν ισχύει μόνο για την αφηρημένη τέχνη, όπως και να χει το ψηφιδωτό σου είναι τέλειο, περιμένω να δω κι'άλλα.....

      Διαγραφή
  18. Εύη μου, και μόνο η υπομονή σου αξίζει συγχαρητήρια! Ε, λιγάκι φέρνει σε μανιταράκι αλλά δεν είμαι αντικειμενική, μιάς και λατρεύω τα μανιτάρια! Πολλά φιλάκια και καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!!! Τι λιγάκι, πολύ θα έλεγα!! χι χι.. Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο που προσπαθείς..συμβουλές δεν έχω καθώς είμαι άσχετη, αλλά νομίζω πως σου έχουν δώσει ήδη αρκετά χρήσιμες συμβουλές...μακάρι στη δεύτερη προσπάθεια να μην το περάσει κανένας για μανιτάρι...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου!!! όντως πήρα πολλές συμβουλές που σίγουρα θα αξιοποιήσω!!! Αυτός ήταν και ο στόχος άλλωστε, με τις ιδέες και συμβουλές να μπορέσω να το διορθώσω και να μοιάζει με αυτό που πρέπει να μοιάζει!! φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  20. Εμένα μου φαίνεται όμορφο,πειράζει;
    Χιχι,κάθε πρώτη φορά και δύσκολη,την επόμενη θα την κάνεις καλύτερα:))
    Φιλιά και καλό βράδυυ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα.. Σε ευχαριστώ kwnnie μου!! Χαίρομαι που το βλέπεις όμορφο. Θα δοκιμάσω τις συμβουλές και ελπίζω όταν το δεις ξανά να μου πεις πως είναι 2 φορές πιο όμορφο! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Σαν ιδέα είναι πολύ ιδιαίτερη και μπράβο σου! Σχετικά με τη διόρθωση, πιστεύω πως θα ήταν καλό να παίξεις λίγο περισσότερο με αποχρώσεις, ώστε να ξεχωρίσει η ομπρέλα από το παλτό. Π.χ ένα γκρι φωτεινό για το παλτό θα το αναδείκνυε πιστεύω. Ίσως και λίγες καμπύλες γραμμούλες στην ομπρέλα για να φανεί ότι έχει όγκο, ότι είναι σφαιρική. Τι λες? Δεν ξέρω αν γίνονται βέβαια αυτά που λέω, γιατί δεν έχω βάψει βότσαλα ποτέ. Απλά σου λέω μερικές σκέψεις που ίσως σε βοηθήσουν, μια και το έχεις δουλέψει τόσο ωραία μέχρι εδώ...
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Fan μου! Θα τα δοκιμάσω και θα δούμε στην πράξη τι θα βγει!!! Σίγουρα καλύτερα θα είναι από τώρα!! Με τόσες όμορφες συμβουλές που πήρα!! Ευχαριστώ! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Evonita, καλή μου, το θέμα που διάλεξες είναι δύσκολο να αποτυπωθεί με μονόχρωμα βότσαλα. Αν προσέξεις τη ζωγραφιά σου, η ομπρέλα παίρνει διαστάσεις χάρη στις καμπύλες γραμμές. Το χέρι της κοπέλας, μια γραμμή το ξεχωρίζει από το μανίκι. Μια ακόμη γραμμή, τραβάει ψηλά ως τη μασχάλη και το ξεχωρίζει από το ρούχο. Αυτές οι γραμμές λείπουν. Πιθανόν να μπορούσαν, να δημιουργηθούν με χοντρόκοκκη άμμο. Σπάγκο, πετονιά, κάτι σχετικό με τα υπόλοιπα υλικά σου.
    Αν πάλι, δεν διορθώνεται, μη χαλιέσαι. Τα πρώτα, είναι έτσι κι αλλιώς τα αγαπημένα μας. Τα επόμενα, απλά τα πιο επιτυχημένα.
    :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις συμβουλές!!! ωραία και η ιδέα με την άμμο!!! Λέω αρχικά να προσπαθήσω καμιά σκιά και η επόμενη λύση θα είναι η άμμος μάλλον!! αν και με τις σκιές δεν το έχω! Θα δούμε στην πορεία! Ευχαριστώ και πάλι, φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  23. Προσωπικά νιώθω περίεργα να σε κρίνω βρε... τα χέρια μου δεν πιάνουν ούτε για αστείο. Θαυμάζω όμως την υπομονή σου και την επιμονή σου! Το αρχικό σχέδιο είναι πολύ όμορφο πάντως! Και η προσπάθεια μετράει άλλωστε! Φιλάκια!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Θα δοκιμάσω να το διορθώσω και ότι βγει! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραία η ιδεούλα σου βέβαια αλλά εμένα μου θυμίζει δέντρο!Eλα να με βρεις!Έχω Giveaway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέντρο??? χα χα.. Ωραία εκδοχή!!! Λες να παρατήσω την κοπέλα και να το εξελίξω σε δέντρο??? Μια μηλιά δεν θα ήταν άσχημη ιδέα!!! χμμμ.. Μου έδωσες τελείως νέα ιδέα!!! :) Ευχαριστώ!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  25. polu wraia i idea sou!
    toulaxiston esena pianoun ta xeria sou!!
    emena paliii....xaxa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ! έλα καλέ μην το λες!! :) χα χα.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Μπορει να μην μοιαζει 100% στο πρωτοτυπο, αλλα εμενα μου αρεσει ως μινιμαλ άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! μοιάζει ένα 1%, κάτι είναι κι αυτό! χι χι.. :) φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  27. Θα σου ελεγα οτι μαλλον σου φαινεται περιεργο γιατι χρησιμοποιησες μονο 2 χρωματα.Στην αρχικη εικονα το παλτο ειναι πιο ανοιχτοχρωμο. Αφου εχεις ομως μαυρο μονο γκρι θα μπορουσες να το κανεις.Ομως προσθεσε μια σειρα ακομα στο παλτο δεξια γιατι εχει καμπυλες οι κοπελα.Απο τη μεση και κατω.Οσο για την ομπρελα Κανε τις γραμμες που εχει με ανοιχτο μαυρο.Ουτε γκρι , ουτε ασπρο. Απλα σπασε το μαυρο.Η γραμμη ομως πρεπει να ειναι λεπτη και οχι μια σειρα.Οσο για σκιες αν εχεις καρβουνο παρε με λιγο βαμβακι και βαλε γυρω απο το παλτο.Αφου το εχεις ανοιξει ομως.Αυτα αλλα απλα αυτοσχεδιαζω.Μονο ασπρομαυρο σχεδιο εχω κανει.Οχι ψηφιδωτο.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές!!!! Πρέπει να προχωρήσω στην υλοποίηση να δούμε τι θα βγει τελικά! γιατί όπως είπα και στα άλλα κορίτσια, τις σκιές δεν τις κατέχω!! Για να δούμε τι θα βγει!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  28. great pictures, omg i lurv the pebbles. you write so well.
    hugs+kisses
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπερα Εύη. Λοιπόν. Αυτό με την ομπρέλα, είναι απλα καταπληκτικό... Δεν ξέρω γενικά απο ψηφιδωτά κλπκλπ..αλλά στα δικά μου μάτια η προσπάθεια σου ειναι πολύ καλή. Συνέχισε. Ο επιμένων νικά και βελτιώνεται...(αν και εδώ που τα λέμε η τελειότητα είναι κάτι που δε με συναρπάζει..προτιμώ τα γήινα πράγματα...χαχα) Καλο βράδυυυυυ

    Υ.Γ Αααα εξαιρετικό μπλογκ παρεπιπτόντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάκη για το σχόλιο! Θα προσπαθήσω να το βελτιώσω σίγουρα, όχι να το τελειοποιήσω! Χι χι.. Η τελειότητα θεωρώ είναι υποκειμενική! Καλή σου μέρα, σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που βρίσκεις εξαιρετικό το blog μου.. Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα κούκλα μου!Το ψηφιδωτό δεν είναι η κατηγορία μου αλλά θα προσπαθήσω απ'όσα έχω δει να σου πω ό,τι ξέρω. Πρώτον στο ψηφιδωτό δεν χρωματίζουμε τα βότσαλα...ψάχνουμε να βρούμε βότσαλα στις αποχρώσεις που θέλουμε και να τα ταιριάξουμε. Επίσης πρέπει να δημιουργούμε διαβαθμίσεις στους τόνους για να μην είναι όλο ένα! Δηλαδή... πιο ανοιχτόχρωμα γκρι βότσαλα στην κορυφή της ομπρέλας (επάνω που φωτίζει όπως δείχνει η εικόνα),λευκό το φόρεμα αλλά γύρω γύρω σκούρο περίγραμμα και δεξιά μια σκιά από μαύρα βότσαλα κλπ...δηλαδή όπως θα το ζωγράφιζες αλλά αντί για χρώμα βάζεις βότσαλα. Τώρα επειδή το έχεις φτιάξει ήδη μπορείς να βάψεις όλες αυτές τις σκιές που λέμε με το πινέλο σου. Όχι να ξεβάψεις κάτι (όπως διάβασα παραπάνω), από πάνω με τα ακρυλικά σου.Σαν να το έκανες στο χαρτί.Με σκιές και διαβαθμίσεις. Θα είναι ένα διαφορετικό ψηφιδωτό αλλά θα γίνει όμορφο. Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τόσο πολύ για τις πολύτιμες πραγματικά συμβουλές σου!! Θα προσπαθήσω να το φτιάξω, γιατί δεν ξέρω και από σκιές! Θα προσπαθήσω και βλέπουμε.. Ευχαριστώ και πάλι!!! Φιλάκια. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  31. Καλημέρα.Εμένα δεν μου έμοιασε με μανιτάρι αλλά με μία τεράστια ομπρέλα. Χωρίς να ¨κατέχω το επάγγελμα¨ μήπως να κρατούσες τα βότσαλα φυσικά με τα δικά τους χρώματα και να έπαιζες με τις αποχρώσεις τους; Είναι η ταπεινή γνώμη μίας άσχετης. Πάντως αφού έκανες την αρχή,πιστεύω ότι ψάχνοντας και προσπαθώντας θα πετύχεις εκπληκτικά αποτελέσματα.Φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! Δεν ξέρω αν ξεβάφουν!! Θα δοκιμάσω με τις σκιες και βλέπουμε! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. I like your work!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...