18.1.13

Δωράκια καταφθάνουν..

Ένα θα σας πω, πως δε σταμάτησα να κερδίζω δωράκια, οι ευχές σας έπιασαν!!! :)
Το πρώτο δωράκι που παρέλαβα χτες ήταν από τη γλυκιά μου Χριστίνα και το διαγωνισμό που έκανε εδώ.
Να σας το δείξω όμως γιατί είμαι σίγουρη πως θα έχετε αγωνία.

















Και ξανά ..

















Και η πίσω πλευρά .. (δε φαίνεται καλά στη φωτογραφία, είναι η ονομασία του Blog της Χριστίνας christinaseyes.blogspot.com)

















Δεν είναι υπέροχη η φούξια κούπα μου με το μήνυμά της? Εννοείται πως στο εξής θα πίνω εδώ τον καφέ μου!!! :)
Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!

------------------------------------------------------------------------------------------

Και κάτι ακόμα!! Κέρδισα κι άλλα δωράκια από την αγαπημένη μου Dimi στο διαγωνισμό της εδώ.
Τα περιμένω πως και πως!! Για δείτε τι όμορφα που είναι, φτιαγμένα από τα χεράκια της!





















Ευχαριστώ πολύ Dimi μου!!! Ο ενθουσιασμός μου δεν περιγράφεται!

68 σχόλια:

  1. να είσαι πάντα τόσο και ακόμη περισσότερο τυχερή!

    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστινάκι μου και για την ευχή και για το πολύ όμορφο δωράκι σου! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Εβονιτάκι, τα δώρα είναι πανέπορφα ! Νομίζω έχεις κερδίσει και σε άλλο διαγωνισμό ή μου φαίνεται ;
    Θέλω κι εγώωωωωωωω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά θυμάσαι Φωτεινή μου!!! Δεν ξέρω τι έχει γίνει, είμαι πανευτυχής πάντως!! :) Θα κερδίσεις κι εσύ, δε μπορεί!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Εβονίτα μου! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου! Είναι όλα φανταστικά!! Πάντα τυχερή εύχομαι να είσαι στη ζωή σου! Καλό σαββατοκύριακο! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Βασιλική σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Καλό σ/κ και σε σένα, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και πάντα να σε ακολουθεί η τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι τυχερή!!πολύ όμορφα δώρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά παθαίνεις αν είσαι καλοδιάθετος και παιχνιδιάρης :))
    Ευάκι, δε παίζεις κανένα λόττο κορίτσι μου;
    Τα δώρα σου είναι τέλεια, και καθένα με το στυλ του!
    Μεγειά σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) είσαι πολύ γλυκιά, ειλικρινά.. :) η αλήθεια είναι πως μου το έχουν ξαναπεί αυτό με το λόττο, μήπως θα πρεπε τελικά να το σκεφτώ σοβαρά? είναι υπέροχα, μοναδικά, τα έχω λατρέψει ήδη!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ Lyrielάκι μου! φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Νά είσαι πάντα τυχερή σού εύχομαι Εύη μου!!Η κούπα πανέμορφη!!Τά στόλισες κιόλας?Χαίρομαι πού σού άρεσαν!!Καί επειδή σέ πολλές φίλες άρεσαν τά σαπουνάκια,έφτιαξα καί γιά όποιες ήταν οι τυχερές στήν κλήρωση!!Από εβδομάδα ,έρχονται!!Μέ γειά σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Dimi μου σε ευχαριστώ πολύ!!!Εννοείται πως τα στόλισα, χι χι.. έχω ξετρελαθεί!! είναι υπέροχα και το κοριτσάκι αυτό είναι πανέμορφο, το λάτρεψα!! είσαι υπέροχη.. :) ευχαριστώ πολύ, τα περιμένω με αγωνία!! :) καλό σ/κ, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Πω πω πλακώσανε μαζεμένα τα δωράκια σου.
    Μπράβο να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου!!! Είναι όμορφο εκεί που δεν το περιμένεις, τσουπ να εμφανίζονται!! Το συναίσθημα είναι υπέροχο. φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. παντα ετσι τυχερη να σαι σε ολους τους τομεις της ζωης σου!τα δωρακια υπεροχα!! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφα τα δωρακια σου!!!παντα τυχερη!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!! Πανέμορφα τα δωράκια σου, πάντα τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημέρα!!!Αχ,τι ωραία!Μπράβο!Σου εύχομαι να σου έρθουν κι άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ε οχι ε οχι να τα χαρεις βεβαια αλλα να μας πεις και πως τα καταφερνεις και εγω θελω

    σε περιμενω στο σπιτακι μου να μου λες την αποψη σου για τις δημιουργιες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν κάνω κάτι εγώ!!! τυχαίνει!! κι εγώ εκπλήσσομαι, ποτέ δεν ήμουν τόσο τυχερή!! :)

      Διαγραφή
  14. Πάντα τυχερούλα να είσαι!!
    Η κούπα είναι πολύ ξεχωριστή αλλά και το δωράκι της Dimi,σούπερ!
    φιλιάααα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είδα την ανάρτηση στην Dimi μας,και τα όμορφα δώρα που κέρδισες.Πάντα έτσι τυχερούλα να είσαι!!!
    τα φιλιά μου-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :) και για την επίσκεψη, καλώς ήρθες!! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  16. Βλέπω μπήκε γουρλίδικο το 2013!!!! Πάντα τέτοια Ευάκι μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σας.
    Είναι πολύ ωραία δώρα! Μπορείτε να απολαύσετε!
    Ευτυχισμένο το Σαββατοκύριακο.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντα τυχερή να είσαι κούκλα!!! Είναι πολύ πολύ όμορφα!!!!
    ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια Εύη μου!!! Πάντα τυχερή αν είσαι!!! Το 2013 να είναι η πιο τυχερή σου χρονιά μέχρι τώρα!!
    Υπέροχα όλα!!! Να τα χαρείς!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nice gifts!!
    Have a wonderful weekend! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για τα δώρα σου, είναι όμορφα, να τα χαρείς...

    Ακόμη ένα "δώρο" σε περιμένει από εμένα

    Μόλις ανάρτησα την λύση του αινίγματος. Η λύση στο αίνιγμα «Τι είναι αυτό που μπορείς να κρατήσεις χωρίς να το αγγίξεις;» είναι η ανάσα! Ευχαριστώ για την συμμετοχή και χάρηκα πολύ που σου αρέσουν τα αινίγματα και συμμετείχες.Βρήκες την σωστή απάντηση, επομένως αν θέλεις μπορείς να πάρεις το εικονάκι να κοσμήσεις το blog σου.
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/01/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!! :) ωω πολύ χάρηκα, τυχερή και στη λύση του αινίγματος! χι χι.. ευχαριστώ!!! :)

      Διαγραφή
  22. Μ' αρέσει πολύ η κούπα!
    Τέλεια τα δωράκια:)
    Εύχομαι ακόμη περισσότερα!!
    Φιλάκια Εύηηη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ όμορφη και έχει και σούπερ χρώμα!! σε ευχαριστώ πολύ kwnnie μου!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφα τα δωράκια από τα κορίτσια! Τέλεια η κούπα!Να τα χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφα δωράκια. Να συνεχίσεις να είσαι πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έτσι...πάντα τυχερή να είσαι στη ζωή σου!...πανέμορφα τα δώρα σου!...να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την ευχή Χρυσούλα μου!! είναι υπέροχα, ναι!! ευχαριστώ, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  26. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωωωω πάντα τυχερή να είσαι Εύη μου!! Η κούπα τέλεια,σκεφτόμουν να φτιάξω μία παρόμοια με άλλο μότο!! :) Και της φίλης μας της Dimi φυσικά είναι εξαιρετικά,της το λέω συνέχεια! Φιλάκια καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Κατερινάκι μου! είναι πολύ όμορφη η κούπα αλλά και τα δωράκια της dimi, τα περιμένω κι αυτά με αγωνία! φτιάχνει υπέροχα πράγματα!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!Να τα χαρείς και σου εύχομαι πάντα τυχερή να είσαι!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα τα δωράκια που κέρδισες!
    Εύχομαι να κερδίσεις κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου Εύη μου!!
    Πάντα τυχερή κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια κοπέλα μου.. Πάντα τυχερή σου εύχομαι!!
    Είναι όλα υπέροχα :)

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...