3.7.15

OXI




19 σχόλια:

  1. Ρε συ Ευάκι δε ξέρω γιατί αλλά δεν με ενημερώνει πλέον το e-mail μου για τις αναρτήσεις σου... Εύχομαι να είσαι καλά!
    Καλό αγώνα και Καλή δύναμη σε όλο αυτό!
    Το κέρδος μας είναι όντως ότι δεν σκύψαμε το κεφάλι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσους μήνες που έχω και γω να αναρτήσω!!! Με ξέχασε μέχρι κ ο blogger... χαχα....καλά ας τα λέμε, όχι και πολύ... φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ευάκι μου γλυκό, μας έλειψες!!!! Δύσκολες στιγμές για την χώρα, πολλά τα πολιτικά παιχνίδια, εύχομαι και ελπίζω για το καλύτερο! τα φιλιά μου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου λείψατε αλήθεια.. όλοι.. δυστυχώς δεν πέρασα και τους καλύτερους μήνες και έτσι δε βόλταρα σχεδον καθόλου στη μπλογκογειτονιά... αλοίμονο αν χάσουμε την ελπίδα μας...θα τα καταφέρουμε ότι και να γίνει!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Δεν θα σχολιάσω την επικαιρότητα. Απλά να σου πω πως μου έλειψε η μπλογκοπαρέα σου. Ελπίζω ολα να πάνε καλά. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάκη μου!!! Όλοι το ελπίζουμε.. φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  4. Καλή δύναμη Εύα μου και καλό κουράγιο! Εύχομαι τα καλύτερα στην Ελλάδα μας..Μας έλειψες εδώ στην γειτονιά..Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βασιλικούλα μου!!! Και μένα μου λείψατε...φιλούθκιααα !!!

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι να ξημερώσει μια πιο ελπιδοφόρα ημέρα αύριο...
    Με ένα δυνατό ΟΧΙ.. Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ και ξανά ΟΧΙ!!! Καλό ξημέρωμα Πετρούλα!!! Τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ και ξανά ΟΧΙ!!! Καλό ξημέρωμα Πετρούλα!!! Τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  6. Να που έσκασε μύτη η Εύη, καλό σημάδι! ;-)
    Να είναι καλά το ΟΧΙ που σ' έφερε πάλι στην μπλογκογειτονιά μας!
    ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ στη κάλπη, αλλά ναι, στο blogging!

    ΑΦιλάκια καρδιάς πάντα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου!!! Αχ ναι, έκανα την εμφάνισή μου κ γω... :) φυσικά και ναι στο blogging!!! Χεχε... φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Μαγισσούλα μου!!! Αχ ναι, έκανα την εμφάνισή μου κ γω... :) φυσικά και ναι στο blogging!!! Χεχε... φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτό ακριβώς!!!!

    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασα να δώ αν ξαστερωσε λιγο στον ουρανο σου Ευη μου το ευχομαι ο Καζαντζακης ποσο διαχρονικος πια..!!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Ρουλίτσα μου, δε σου έστειλα κ μέιλ... είμαι Αθήνα, πάλι δεν βρεθήκαμε...θα σου στείλω κάποια στιγμή.. σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για το ενδιαφέρον..Ο Καζαντζάκης κ διαχρονικός κ αγαπημένος, the best!! Φιλάκια πολλά πολλά..

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...